Blog

Latest Industry News

Nowy Forester Subaru E-boxer

W Japonii Forester jest bardzo popularny, a na rynku globalnym Subaru wyznaczył mu ważne strategiczne miejsce najlepiej sprzedającej się marki. Dlatego aktualizacja modelu Forester wzbudza zainteresowanie szerokiej gamy kierowców.

Subaru forester e-boxer został całkowicie przeprojektowany na podstawie nowej platformy SGP (Subaru Global Platform) i chociaż wygląd został szczególnie zbliżony do poprzedniego modelu, to wygląd wnętrza, zmienił się znacznie w kierunku wysokiej kompatybilności z poprzednimi modelami. W porównaniu z poprzednikami jakość dotykowa i wizualna materiałów wewnętrznych znacznie wzrosła – tak jakby klasa samochodu wzrosła o jedną pozycję wyżej.

Jeśli chodzi o konstrukcję e-Boxera Subaru Forester: silnik elektryczny wspomagający, który pozwala na przejechanie jednego lub dwóch kilometrów z napędem elektrycznym, znajduje się między skrzynią biegów a sprzęgłem, które przenosi moc na tylne koła. Akumulator wysokonapięciowy znajduje się nad tylną osią z lekkim przesunięciem w zwisie tylnym. Moc 2,0-litrowego silnika wynosi 145 KM. (188 Nm), podczas przyspieszania wspomoże silnik elektryczny o mocy 13,5 KM i 65 Nm. Jednocześnie moc 2,5-litrowej jednostki osiąga 182 KM.

Nowy Forester jest trzecim samochodem, który zostanie zbudowany na globalnej platformie. Oprócz uproszczenia produkcji oznacza to, że wytrzymałość nadwozia jest zwiększona o 40 procent w stosunku do starego samochodu, a ponadto jest o 30 mm więcej miejsca na nogi z tyłu.

Subaru bez wątpienia będzie zdolny do jazdy w terenie. Mamy tutaj dostępny symetryczny układ napędu na wszystkie koła Subaru, a także pokrętło trybu X, które zapewnia tryby SNOW / DIRT i DEEP SNOW / MUD.

Leave comments

Your email address will not be published.*



You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

Back to top